2007/11/29

أدينى الشيشة بسرعة أرجوك محتاجة الجرعة




ع
ى
ش
ر
م
ض
ا
ن
فى رمضان إللى فات كان فى إعلان هيموتنى من الغيظ

والمصيبة
أية بقى إن الأعلان دة مكنش بيجى إلا لما أكون أنا موجودة
وأنا أصلا ماليش فى التيلفزيون ومش بشوفة دايما

يعنى لما بكون معدية كدة صدفة داخلة الحمام مثلاً

وكان بيجى كدة على قناة فضائية والله ما فاكرة أسمها

المهم بجد أنا كان نفسى أعرف مين إللى عامل ال
إعلان دة
عشان أطبق فى زمارة رقبتة

كان الإعلان بيقولك أية ياسيدى الله إم صلى على النبى

كان بيجيب واحد شغال فى كافى ماسك حجر شيشة تفاح وبيعبية معسل

وبعد كدة يغطية بالسلوفان

وبعدين يرصة عالشيشة ويحط الولعة ويقدمة للزبون والزبون هوووووووب يشد

ويطلع من نغاشيشة
ومســـــــــــــــــــــــــاء الخيــــــــــــــــــــــر
كحح كحح كحح كح كحح

وكل دة بعرض مغرى جدا أننا كلنا نقوم نشرب شيشة
ويقولك فى الأخر وتتكتب عالشاشة بالبنط العريض


عــــــــيــــــــــش رمـــــــــــضـــــــــــــــــــان

أةةةةةةةةةةةةة

أرحمنى يارب

عارفين كنت بحس بأية

كنت بحس أنى نفسى فى حجر تفاح أووووووى


لأنى كان منظروا مغرى بجد

أنا مش محششة يا جماعة

بس أدى اللى بيعملوة فينا والثقافة إللى بيعلموها لنا

أرحمناااااااااااااااااااااااااااااا يارب

3 comments:

هانى نظير عزيز said...

ما هو دا يا صديقتى التناقض الرهيب اللى موجود فى مجتمعنا صوم وصلاة وشيشة وسجاير وبانجو وحاجات تانى كتير
... وعجبى

Meme said...

ياريت اشوف ايميلك قريب

Anonymous said...

يكفي الخيمة الرمضانية

إللي فيها سوسو شخللة
و سنية دندشة

و أل اية خيمة رمضانية

طيب مسمينها رمضانية لييهههههههه

سموها اي حاجة بس ابعدوها عن شهر الصوم

حاجة تفرس والله

يلا
سلاموزة